Aritkelen

Salming
Van hoog naar laag sorteren
Tonen als Foto-tabel Lijst

Producten 1-36 van 177

per pagina
Van hoog naar laag sorteren
Tonen als Foto-tabel Lijst

Producten 1-36 van 177

per pagina

Salming

Börje Salming – de legende. Deze Laplander heeft de wereld van ijshockey veroverd.

Men speelt en als men speelt, speelt men hard. De Sami-cultuur is altijd al een erg energieke en rustgevende cultuur door dat men dicht bij de wilde, ongetemde natuur leeft. Het was een cultuur van overleven: moeilijkheden moest men omarmen, stoppen of overgave was nooit een optie. Deze overlevingsmentaliteit was terug te zien op het ijs, waar Salming de wereld veroverde. Hij werd later gezien als het symbool van macht van de Lapse cultuur en mystiek.

 

Na een lange loopbaan van hard werken en strijden voor de overwinning heeft Salming zijn liefde voor de sport in het produceren van sportproducten neergelegd. Deze Salming producten zijn pure natuurkwaliteit producten. Het motto is No Nonsens en dat is terug te zien in deze natuurkwaliteit producten.

 

Salming Performance Technologie

Salming is  hét sportmerk voor sporters. Het sportmerk Salming wil hier continu zo goed mogelijk op inspelen. Zo is dit merk continu bezig met het zoeken naar nieuwe manieren om in te spelen op de nieuwe behoeftes en de nieuwe eisen die ontstaan, naarmate de jaren verstrijken. Waarheden die vroeger gelden, gelden misschien in het heden en in de toekomst niet meer. Om deze reden worden oude waarheden in enige regelmaat heroverwogen. Het kan voorkomen dat er om die reden, oude regels gebroken moeten worden. Als het moet dan moet het. De overlevingsmentaliteit die vroeger een rol heeft gespeeld, ziet men in het heden  ook weer doorschemeren: stoppen of overgave is geen optie, moeilijkheden moet men omarmen.  Als veranderingen noodzakelijk zijn, dan is het noodzakelijk deze veranderingen door te voeren.  Het merk Salming wil er alles aan doen om een zo’n goed mogelijk sportmerk te zijn. Dit vergt tijd en energie en ook al heeft het merk een goed concept, het kan altijd beter.  Hier ziet men de kracht van het merk, een merk dat nooit opgeeft.