Ik wil mijn product retourneren

U heeft een product bij ons besteld en u wilt uw bestelling retourneren. Dit is bij ons erg eenvoudig door onze RMA module [plaats uw RMA aanvraag]. U kunt zowel als geregistreerde klant met een account als niet geregistreerde klant een RMA aanvraag doen. Zonder RMA aanvraag kunnen wij uw retour niet verwerken en betaalt u zelf de retourkosten.


Voorwaarden voor een retour van een product dat bijvoorbeeld niet past

-          het product is ongebruikt en onbeschadigd;

-          het product zit in de originele en onbeschadigde verpakking (*);

-          het is geen custom made product. Een voorbeeld van een custom made product is een squashracket waarop een nieuwe grip is gemonteerd of door QSS bespannen is voor u;

-          u doet de RMA aanvraag binnen 30 dagen na ontvangst van uw bestelling.

(*) Wij begrijpen dat een plasticzakje om kleding meestal niet heel blijft . Deze vervangen wij bij binnenkomst.


Voorwaarden voor een retour van een product dat een defect heeft

Het kan voorkomen dat een squashracket breekt of dat er een ander defect ontstaat aan een product in een korte tijd. De voorwaarden zijn dan als volgt:

-          het product is in uw bezit en zal waarschijnlijk retour moeten naar QSS;

-          indien mogelijk een foto van de schade meesturen + algehele staat van het product. Dit kan de afwikkeling versnellen. 

Meer weten over garanties.


Ik ben een geregistreerde klant (met account) en wil een RMA aanvraag doen.

U logt in op uw account [INLOGGEN] ga naar uw account toe en klik op “Mijn orders”. Hier krijgt u een overzicht van al uw orders en kunt u voor het gewenste product een RMA aanvraag doen.


Ik ben een geen geregistreerde klant (zonder account) en wil een RMA aanvraag doen.

U gaat naar de RMA aanvraag voor niet geregistreerde klanten [RMA AANVRAAG]. Hier vult u uw bestelnummer, achternaam en postcode/mailadres in en uw order wordt door het systeem gezocht. Vervolgens kunt u de RMA aanvraag plaatsen voor het gewenste product.


N.B. Voor bovengenoemde RMA methoden geldt dat u wel moet voldoen aan de bovengenoemde voorwaarden.


Hoe verstuur ik mijn retour aan QSS

Na de behandeling van uw RMA aanvraag krijgt u van ons systeem een bericht. In dit bericht vindt u alle informatie over hoe u uw aangekochte product moet retourneren. Daarnaast treft u in het bericht ook een retourlabel die u kunt downloaden, zodat u kosteloos uw aangekochte product kunt retourneren. Indien u geen gebruik maakt van het retourlabel van QSS, dan zijn de retourkosten voor uw eigen rekening.

Zorg ervoor dat het product goed verpakt is, bij voorkeur in de originele verpakking van uw product. Wij adviseren u dan ook om de originele verpakking goed te bewaren, zeker als het gaat om een squashracket. Het blijkt achteraf vaak moeilijk te zijn om hier een goede verpakking voor te vinden.

Uw [RMA AANVRAAG] invullen.

Meer weten over het retourproces

Als u omtrent retourneren vragen heeft,  neem dan gerust contact met ons op.