Bestelling wijzigen of annuleren

Uw bestelling wijzigen

Heeft u per ongeluk een verkeerd product besteld of bent u iets vergeten tijdens het bestellen? Kortom: u wilt uw bestelling wijzigen. Dit is mogelijk, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om uw wijziging door te geven. Let op: wijzigen is niet meer mogelijk zodra u een pakbon met Track & Tracé gegevens heeft ontvangen.

 

Hieronder vindt u de mogelijkheden voor wijzigingen.

 

Iets toevoegen aan uw bestelling

Tijdens het bestellen bent u een product vergeten en u wilt dubbele verzendkosten voorkomen, neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. De klantenservice zal een tweede bestelling voor u aanmaken zonder verzendkosten. De twee bestellingen zullen tegelijkertijd verzonden worden.

Let op: de tweede bestelling dient per bankoverboeking betaald te worden en de gehele bestelling wordt pas na ontvangst van uw betaling naar u verzonden.

 

Een product uit uw bestelling annuleren

U heeft meerdere producten besteld en één van de producten wilt u annuleren, het is niet nodig om de gehele bestelling te annuleren. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zij zullen het gewenste artikel uit uw bestelling annuleren en het bedrag hiervan crediteren.

 

Artikel wijzigen (maatvoering/kleur/bespanning)

Stel: u heeft schoenen besteld met de verkeerde maat. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, zij zullen zorgen dat u alsnog de gewenste maat ontvangt. Dit geldt ook alle producten.

 

Adresgegevens/contactgegevens wijzigen

Tijdens het bestellen heeft u een verkeerd adres opgegeven (zowel factuur- als afleveradres), dit kan onze klantenservice voor uw wijzigen. Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

 

Uw bestelling compleet annuleren

Naast de mogelijkheid om uw bestelling te wijzigen, is het ook mogelijk om uw bestelling compleet te annuleren. Neem contact op met onze klantenservice. Let op: annuleren is niet meer mogelijk zodra u een pakbon met Track & Tracé gegevens heeft ontvangen. Wij verzoeken u in dat geval het retourproces te volgen na ontvangst van uw bestelling.