Bestellen & Betalen

Bestellen

Zodra u uw bestelling geplaatst heeft bij QSS gaan wij voor u aan de slag. U ontvangt van ons direct een orderbevestiging. Als u deze niet heeft ontvangen stuurt u dan een mail. Meestal is er per abuis een tikfout in het mailadres geweest. Als u ons een mail stuurt, hebben wij meteen uw juiste mail adres en kijken wij wat er aan de hand is.

Wijzigen

Na het plaatsten van uw bestelling is het alleen mogelijk om uw bestelling te wijzigen door contact met ons op te nemen.

Als u bijvoorbeeld nog iets wilt toevoegen aan uw bestelling sturen wij u een tweede orderbevestiging zonder extra verzendkosten en u ontvangt van ons een tikkie voor de extra betaling.

Annuleren

Als u uw bestelling wilt annuleren laat ons dit dan zo snel mogelijk weten zodat wij geen onnodige kosten hoeven te maken. We crediteren uiteraard direct uw betaling.

Veilig betalen

U kunt bij QSS kiezen uit de vele bekende veilige betaal methoden waaronder onder meer; I-Deal, Paypal en creditcard.

Achteraf betalen – Afterpay Afterpay logo

Ook is het mogelijk om achteraf te betalen via Afterpay. U ontvangt een aantal dagen na het plaatsten van uw bestelling de factuur van Afterpay. QSS is hierna geen partij meer in de betaling, voor vragen over de factuur kunt kunt u contact opnemen met de klantenservice van Afterpay op nummer 020 723 02 70

Geweigerde of mislukte betaling

Mocht u tijdens het bestellen een mislukte betaling doen of u denkt dat dit zo is, kunt u contact met ons opnemen. U kunt ook uw bestelling nogmaals plaatsten. Als wij zien dat de betaling twee keer is gedaan voor dezelfde bestelling of dat de bestelling dubbel is geplaatst, nemen wij contact met u op en zullen wij het teveel betaalde direct aan u crediteren.